Jobbe hos ID Lock

ID Lock AS ble etablert i 2012 og er et selskap i NorDan Gruppen. Selskapet har som målsetning å utvikle, tilby og selge markedets mest innovative, elektroniske låser med tilbehør på eksisterende og nye markeder. Brukervennlighet, kvalitet og ny teknologi er viktige drivere for vårt daglige arbeid. Vi holder et høyt tempo og har korte beslutningsprosesser. Firmaet har i dag 6 ansatte og er lokalisert i lokaler på Moi i Rogaland og i Oslo. ID Lock omsatte i 2018 for ca. 18 MNOK og er i en vekstfase.

Kundeservicemedarbeider/Saksbehandler

Som kundeservicemedarbeider/saksbehandler vil du inngå i et team hvor kundens opplevelse er i fokus. Dine arbeidsoppgaver vil blant annet være saksbehandling av innkommende support- og reklamasjonssaker i CRM, kundeoppfølging, brukerstøtte sluttkunder og forhandlere. Arbeidsdagen vil være variert og ingen arbeidsoppgaver er for små eller for store. Stillingen er lokalisert på Moi.

Er du løsningsorientert og trives med mange baller i luften? Har du godt humør og sprer glede på arbeidsplassen? Er du hardhudet og løser krevende henvendelser? Da er du den vi ser etter!

I denne stillingen vil du ha en løpende og tett dialog med både teknisk avdeling og salgs- og markedsavdeling.

Arbeidsoppgaver:

  • Saksbehandling av support- og reklamasjonssaker
  • Telefonkontakt med sluttkunder og forhandlere
  • Bidra til god struktur og oppfølging av servicesaker
  • Returkontroll
  • Fakturakontering
  • Analysearbeid
  • Oppfølging av brukerstøtte
  • Opplæring
  • Inngå som en del av et bakvaktteam

Personlige egenskaper:

  • Kan vise til gode resultater fra tidligere servicearbeid
  • Holder det du lover
  • Er interessert i å levere en god kundeopplevelse
  • Er selvstendig og tar initiativ
  • Har god kommunikasjonsevne
  • Snakker og skriver godt norsk og engelsk

Du får:

  • Spennende utfordringer
  • Inngår i et dynamisk og fremoverlent miljø
  • Lønn etter avtale

Søknad sendes til Øyvind Nymark Brown onb@idlock.no 
Se stillingsannonsen på Finn.no